BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 8, 2011

:: Entry Melalut 70 : kawan . satu ::

Assalamu'alaikum WBT .

Kepada seorang kawan .

Kau , terima kasih sebab jadik kawan aku . 3 tahun aku kenal kau .
Seingat aku kita mula kenal masa dalam kelas .
Mula tegur tak ingat bila .

Kita pernah rapat . Actually i'm not so sure whether kau assumed kita pernah rapat atau tak . Miahaha ! Lantak .
Tapi betul le pernah . Masa first year second sem kita start ala-ala rapat . Kan ?
Masa second year pun , boleh le ala-ala rapat jugek .
Until kita dah start macam renggang secara tiba-tiba . Tak ingat bila .
Ye until le aku bercinta  aku tak pasti kau tahu ke tak tahu pasal aku bercinta sekejap tu tapi yang ni tak nak masuk dalam post ni sebab tak ada kena mengena plus biar le aku sorg yang tahu dan paham dan mengerti . orang lain tak payah tahu . kot . Kita masing-masing dah macam ikut haluan sendiri masa tu . Kan kawan kan ?

Tapi kau macam tahu sikit-sikit perjalanan hidup aku . Fulamak gile poyo !
Dan kita masih kawan sampai sekarang .
Dan kawan , terima kasih untuk sokongan kau .
Kau tahu tak kau baik dan caring actually . Dan kau hensem serius aku tak tipu . pakkal le kau dah ada cinta hati kalau tak aku mesti dah terjatuh hati kat kau . Miahaha ! tapi aku ada AMARAN untuk kau . Sila setia bila bercinta . Si dia kau pun orang baik-baik . 

Kawan ,

Aku sayang kau kawan !

P / S : Kawan yang baik bukanlah selalu nak bergelak dengan kita jek . Tapi dia kadang-kadang datang bertanya khabar bila dia tahu kawan dia dalam keadaan yang tak berapa okeh . Aku tahu aku menyanya tak tentu hala tapi aku tak suruh korg yang baca entry ni untuk setuju angguk-angguk geleng-geleng semata sebab aku tak anggap ada kepentingan pun sokongan atau hentaman korg tu . Sekian .

Okeh until here . Gud nite peeps .
Assalamu'alaikum WBT .