BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 28, 2011

:: Entry Melalut 76 : 1433 Hijrah ::

Assalamu'alaikum WBT .

Hey tak terlalu lambat untuk aku katakan kita dah pun melangkah ke tahun baru ikut tahun Islam .
Salam Maal Hijrah 1433 .

1 . Jadi hambaNya yang lebih baik . Well baik ni sangat objektif dan subjektif . Terpulang .

2 . Jadi seorang anak yang lebih banyak mendengar daripada meluah . Ya , memandangkan aku rasa aku dah cukup dewasa untuk hadamkan segala luahan .

3 . Jadi adik yang lebih okeh daripada sebelumnya kepada seorang kakak . Jadi seorang kakak yang agak penyayang kepada 3 orang adik . Tapi aku rasa aku dah cukup penyayang . SERIUS !

4 . Tak nak cepat melatah .

Ah melalut lebih lebih pun tak guna sebab nak berubah , diri sendiri jek boleh tekan . Ya ya orang lain boleh tengok kita kasik nasihat say this is okeh this is good , bombastic , marvellous dan yang lain pulak ada yang kata this is not good , this is wrong , buat tu buat ni , dengar tu dengar ni and so whatever .

Hey , i'm Nurul Nadia Adib and i'm 23 . ^___^

The reality is , semakin besar dan tua seseorang tu makanya semakin luas dan besar tanggungjawabnya . kepada diri sendiri dan kepada keluarga dan kepada orang orang sekeliling . So do i . Ya ya kadang kadang aku sendiri yang nak merasa macam mana peningnya seorang ibu menguruskan keperluan anak anak . Ya ya kadang kadang aku sendiri yang dengan ramahnya " takpe , kakngah tolong " .

Well , aku buat sebab aku nak belajar dan aku nak rasa sendiri tanggungjawab sebab aku rasa that is my responsible , should be !

Kesimpulan dari kata kata yang berbelit di atas adalah , aku nak menjadi seseorang yang bertanggungjawab dan matang . I'm big enough . ^___^

Dan macam ni le keadaan aku sekarang . Selesema .

Wassalam .