BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 7, 2011

:: Entry Melalut 77 : Exam and Auntie-to-be ::

Assalamu'alaikum WBT .

Huhuuuu ! Hai anda di sana dan di sini !

Semalam , attend for one exam ni . Aku boleh kata FUYOO wehhh ! FUYOO sangat !
Gila ? candidates lain semua bawak kamus tebal tebal gila tebal punya tebal siap dengan pencil box segala lengkap macam nak pergi exam betul betul le .

Tapi aku ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Tapi aku bawak sebatang pen SAHAJA !


Cool enough . Is it ?

4 Artikel . Translate dari bm kepada bi . Translate dari bi ke bm . Sunting artikel bm . Sunting artikel bi . 9 pagi until 5 petang . Siap awal , u may challo beteyyy !

JYEAH ! pukul 3.20 macam tu baru aku siap menjawab . Sedap aku goreng .


Cool enough . Is it ?

Persetankan semua . Yang penting dah jawab . Dapat tak dapat , Tawakal le sahaja !

Hey hey hey heyyyyyyyyyy !

Y'alllll know what ?
I'm really really really excited !
Kak Long sudah mengandung ! Doakan Kak Long dan baby dalam perut yang bakal menjadi anak buah pertama kesayangan kepada Nurul Nadia Adib berada dalam keadaan yang sihat Walafiat . Amin . ^__^

Okeh . Nak start kerja balik !

Wassalam .