BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 21, 2013

Hubungan .

Assalamu'alaikum .

Hey uols . Alhamdulillah , hubungan kembali normal .

By the way , korang pernah bercinta ? What is your main goal dalm hubungan cinta tu ? Ya , diakhiri dengan sebuah perkahwinan . Macam tu jugek aku . Apa yang aku harapkan dari hubungan ni adalah sebuah perkahwinan .

Jyeah well , there's no point for u to lovey-dovey each other and then end up dengan " kita clash " . What the heyyy ??

Ada ujian macam mana sekalipun , face it . Ada ribut taufan macam mana sekalipun , face it . Bukan mudah nak membina masjid . Dah tau bukan mudah , ada taufan sikit jangan gembeng kau tu nadia oii .

Lagi satu , bila dah buat keputusan , terima kenyataan bahawa kita akan berkahwin dengan segala kelebihan dan kekurangan pasangan kita . Saya lebih sini , awak kurang sana . Saya kurang sana , awak lebih sini . Saling tegur le kesalahan yang pasangan kita buat . Dan kalau ada kebaikan yang dia buat , tak salah memuji . Kasik up sikit semangat dia . Haaaa gittew uols .

Tak salah bila pasangan minta ubah sikit pe'el kita yang tak menyenangkan dia . Misalnya kuat marah , angin tak tentu pasal , kalut tak tentu pasal , gelabah tak tentu pasal , kuat report , gembeng dan apa apa jek le pe'el yang menganoyyingkan pasangan korang tu ha . Ye le , bila difikirkan balik , takkan le bila dah kawen nanti nak stick dengan pe'el macam tu ? memang makan penyepak jek le nanti haa uolss .

Oh ye . Doakan hubungan ni berpanjangan dan segala yang dirancang akan berjalan dengan lancar .

Assalamu'alaikum .