BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 21, 2013

Happy Born Day Sayang .

Assalamu'alaikum .

Hai sayang . Konon semalam nak update post pasal birthday dia . Alih alih cis cinceros betul . Entah apa kena b.band maxis gua problemos . Hangen . Dah le pandai sangat godeh . Haa padang mukeng mung .

20 Februari . Birthday dia . 26 tahun . Yeay dah tua ! Awak dah tua !

Awak jauh kat sana . Saya kat sini . Kita selalu pumpang pumpang ribut petir . Tapi alih alih kita berbaik balik . Comel jek kan pe'el kita berdua ?

Saya kenal awak sejak dari UM . Tak pernah face to face masa belajar . Jumpa selisih bahu pun tak bertegur . Nombor telefon memang ada . Facebook memang ada . Tapi memang memang jarang le nak tengok tengok wall awak .

Alih alih alaaaa . Macam mana boleh sangkut dekat awak ? Cis mengada hati saya ni ha . Tau tak saya sayang awak ? ^_____^

Dah 26 tahun ni , semoga awak terus kuat , terus sabar , terus gigih , terus usaha , terus tahan kerenah saya yang memang memeningkan kepala otak awak ( heee ) , terus terus terus terus le apa apa jek . hee . Sori takde hadiah . Hadiah saya cuma saya janji nak cuba tak emo emo dan tak peningkan kepala otak awak sangat . Hee . Happy Belated Birthday sayang !

Okeh sayang , got to go . wo ai ni !